Mitt nya liv

Jag vet. Jag har sagt det förr. Men denna gång har jag gett mig fan på det!
Har skaffat nytt kort på friskis och svettis och ska bättre mig  med mat och läsken, framförallt läsken måste jag dra ner på!
Helgen har jag jobbat iaf så det har inte hänt mycket mer än just det.
Imorgon så är det min lediga dag, blir bara en liten fika på stan med Rickard och sen träning 16:30 (tror jag det var jag, får kolla upp det?
Tisdag får vi en ny soffa, äntligen! Den som vi fick först var det ju olika nyanser på på delarna. Såg skumt ut så dom var här och kollade på den och sa att vi skulle få en ny. Yey! Ska även tvätta och städa på tisdag, blää men det måste göras!
Onsdag ska jag åter igen inte göra ett skit förutom att träna och gå till klubben och hjälpa till på en kurs.
Torsdag är dagen som jag längtar till. Då ska vi på bio i uppsala och se Avatar i 3D IGEN! Haha vi är sjuka jag vet men det ver en otroligt bra film och så sjukt snyggt gjorde! Rickard och Ewe ska också följa med :)
Fredag är det ju dags att jobba igen...
Lör/sön är det oklart om det händer nå. Men träna ska jag iaf göra plus till klubben på söndag och hjälpa till. Detta är första gången sedan jag utbildade mig till dansinstruktör 2004 som jag inte har någon kurs. Jag kände helt enkelt att jag behövde en paus! Vilket är rätt najs nu, men jag kommer ändå vara endel på klubben och kolla och hjälpa till. Bor ju så sjukt nära klubben nu så jag kan liksom inte låta bli :)
Nej nu blir det sängen. Klockan är redan 03.30, jag har alltså varit uppe i typ 20 timmar. Dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Men har du sett Avatar i 3D!? Hur är den om man jämför med vanlig 2D? Jag har sett den två gånger här i Gävle (en gång med kompisar (J och B. Berättar mer sedan om det) och sedan tog jag med mamsen på bion. Hon gillar ju inte direkt tecknad science fiction... inte alls... men hon tyckte den var riktigt, riktigt bra!! Wow!

2010-01-19 @ 03:53:12
URL: http://marcusmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0