Sömnlöshet

Det är som vanligt... När jag bör sova kan jag inte och när jag inte borde är jag alltid döttstrött...

Hur som helst. Har spenderat lite tid på att fundera över flytten och lägenheten och saker som jag vill köpa. Finns iof massvis med saker som jag vill köpa men jag orkade inte leta reda på allt men några av sakerna visas här nedan.



Röda lampa: 2 st till vardagsrums fönstret som är ganska stort. (IKEA)
Lila lampa: En till sovrumsfönstret (MIO)
Växter: Ja, lite här och var i fönster och hyllor. (IKEA)
Sminkbord: Vid fönstret i sovrummet. Plats för allt mitt smink och nagelvård. (IKEA)
Förvaring i glas: Till badrummet. Tänkte till topps och dylikt. (IKEA)
Handukar: Slänga alla trasor vi har och köpa nytt matchande. (JYSK)

Men allt får bli inom sin tid. Det är viktiga saker som säng och sånt som går först.
Nu har vi iaf även beställt matbord och stolar. Det är det som finns längre ner i bloggen fast vi slog på 6st stolar till bordet så det är så stort och för att det är bra om man har gäster.
Bordet och stolarna kommer från Jysk.

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Massa fina saker

2009-10-23 @ 13:01:11
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0