Kent, woho, eller inte.....?

Marcus som är ett Kent fan ringde mig för ett tag sen och frågade om jag ville gå på deras Gävle konsert med honom i Mars. Jag som de flesta i min omgivning vet är inget Kent fan, alls.

MEN jag tycker det va otroligt roligt att han kände att han ville gå med mig så jag tackade självklart ja, inte ens något att tänka över.
Och så kände jag lite att vafaan, jag kanske har hört 4 Kentlåtar typ... Jag kan ju faktiskt ge dom en ärligt chans nu när dom väl är här och jag kan få se dom live.

Nu när jag tänker efter så har jag bara varit på en konsert förut och även den var med Marcus. Fast det va MÅNGA år sen nu. Om jag inte minns helt fel så var det typ Roxett vi var på. Dom spelade typ vid Gävles fotbolls arena.

Hur som helst så ska det bli kul att gå på konsert med honom igen.

_________________________________________________________________________________

Fick klart idag att lägenheten är våran! Kontrakt ska skrivas den 22 oktober på min födelsedag. Hur passande är inte det?!?
Men nu kan vi äntligen kolla mer seriöst på möbler, tyger och även fundera över saker som vi ska behålla eller ge bort.
Så kul så jag finner inte ord för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0