Fixat och trixat

Idag, eller igår (kollar på klockan) fyllde jag 23år. Känner mig dock inte en dag över typ 17 vilket är lite skumt.

Hur som helst så var vi iväg och köpte en tårta och åkte sen hem till Rickard och Ewe och mumsade lite.
Påvägen hem så svängde vi in på IKEA och hittade ett litet bord och 4 stolar som bara skulle vara så passande i det nya köket så vi slog till och köpte det då det stod att det skulle utgå. Tur som vi hade så fick vi sista exemplaret. Själva delen där man har köksbordet är ganska litet så det är därför vi tycker detta bord passar så bra. Kommer nog mest användas när man är ensam hemma eller bara jag och baby. Annars blir det storbordet ute i vardagsrummet som gäller!



Väl här hemma ås kollade vi på ett avsnitt av Spernatural och sen var det sängdags för baby. Jag är som ni ser fortfarande uppe.... Har fixat massa inför imorgon. Plus att jag har varit så snäll att jag ställt mig och gjort matlådor för hela helgen till baby.

Nu har jag packat klart väskan (förutom några saker som jag slänger ner i morgon) så nu är det dags att ställa klockan på 10 och sussa fram tills dess.
Har lite tårta kvar så hade tänkt att jag skulle försöka få med mig den på tåget så får jag Linda och Camilla en liten lyx frulle :P

Kommentarer
Postat av: evelinaerikssn §

fin blogg, allt bra? :)

2009-10-23 @ 09:06:35
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Haha. Jag känner samma som du. Är också 23 fast känner mig inte äldre än 17 typ :P

2009-10-23 @ 14:42:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0