Fartfylld helg

Fredag: Jobbade jag först, sen vart det hem och fixa lite och så iäg till Valbo för att sedan rula vidare in till Gävle där jag, Maria och Lisa hade fest. Det va bra stämning och då vi satt och åt hade vi riktigt kul :P
Baby både lämnade av mig och hämtade mig på natten så jag slapp åka buss :)

Lördag: Dagen startade väldigt sent. Inte förrän 14 tiden kom jag upp ur sängen.... Men då var det bara att hoppa i kläder och fixa lite och sen började min "hemliga dag" som Christer hade planerat. Lagomt orolig var jag nog, jag som hatar att inte ha koll på läget...

Vi började iaf med en tur in till Valbo där jag fick 600kr att shoppa kläder för. För de fick jag med mig en super snygg klänning, en blus och en kjol. Blusen och kjolen vart kvällens outfit då klänningen kändes lite väl fin.

Efter shoppingen drog han med mig till frissan, dags att klippa sig. Välbehövligt med tanke på att jag inte klippt mig på ganska precis ett år! Vart ganska mycket kortare än jag tänkt mig men det växer ju ur :P Vart kort på enda sidan vid örat oxå, blir nog lite mer där nästa sväng, va ju ganska coolt. Även om mamma nog hade halshuggit mig haha.

Sen drog vi vidare in till Gävle där det vart 3-rätters middag på Helt Enkelt. Mums säger jag bara!
Kvällen avslutades lugnt hemma hos Rickard och Ewe som bjöd på jätte god fika. Önskar bara att jag inte varit så sjukt mätt från maten så jag hade kunnat få i mig lite till haha.

Helt klart en super bra lördag och älsklingen min planerat perfect!

Söndag: Upp och iväg in till Gävle för att städa min del i lokalen efter festen i fredags. Sen vart jag kvar där och kollade på peters kurs innan jag och Anette gick iväg och åt lite. Sen följde jag med henne på 10-dans kursen som hon hade klockan 15 på aces. Såg faktiskt ganska roligt ut men inte alls min grej. Det är lite för stelt och inrutat för min smak.
Annett körde sedan hem mig och kvällen avslutades med att kolla på serier med baby :)

Nu är det måndag och jag lär börja ta tag i tvätten om jag ska ha nå rena kläder till Hudikmaran till nästa helg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0