Right now

Ja jag vet!

Men jag har varit sjuk riktigt länge nu med feber, frossa, huvudvärk från helvetet , hosta och förkylning. Det har bara avlöst varandra känns det som. Men nu är det äntligen bara nästäppan kvar iaf.

Jag och baby planerar för fullt inför flytten. Om hur vi ska möblera osv.
Sen får vi om ni kanske även får en inneboende ett tag då Camilla kanske flyttar in. Det blir inget långvarit som flera år men ett tag iaf tills hon kommit lite på fötter och så. Dock inget bestämt än! För min del skulle det känna roligt att ha någon hemma så man slipper vara själv så mycket.

Jag är ganska otålig här hemma dessutom och trotts att jag varit sjuk så har det krypit i kroppen på mig och jag har velat packa ner hela hemmet i lådor, men har hållt tillbaka ganska mycket. Men 5 lådor är redan packat iaf. Så bokhyllan är i princip tom nu förutom några glas.
Ska börja med kläderna i morgon tänkte jag. Packa ner sådant som jag vet att vi inte kommer använda innan flytten så kan jag ställa in många lådor i garderoben så länge så att det inte står här mitt i rummet som de gör just nu hehe.

Söker fortfarande jobb också men det är fan svårt nu alltså! Kan knappt bärga mig tills nästa år då massvis med 40-talister tydligen kommer gå i pension så man kanske har en ärlig chans till ett till jobb. Skulle verkligen behövas så man kan börja sätta undan lite pengar så som, extra pension sparande, rese kassa och en nöd kassa för utifall bilen skulle trilla ihop eller liknande.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Animal planet här hemma medans jag fortfarande kan. I och med flytten kommer vi ju inte ha den kanalen längre, buhu men men det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0