Grattis mamma

Mamma fyller år idag så ska ta och ringa till Thailand och gratta efter att jag skrivit detta.
Shit vad gör jag uppe denna tid egentligen?
Resultatet av att jag första var uppe i typ 40 timmar och sedan stensov fram till typ strax efter 17.... Inte bra!!
i Veckan är det dags att starta rensa ur våra 3 förråd. Eller ja iaf 2 av dom. Det som är fullt med saker från när mamma och pappa flyttade till Thailand ska ju med eftersom jag faktiskt sparat det av en anledning. Men det är lik förbannat en hel del saker att gå igenom där nere, plus att vi lär byta däck på bilen och jag måste ha tag i förvaltaren för lägenheten och fråga om byte av spis, kyl/frys samt omtapetsering i stora sovrummet.
denna vecka jobbat baby förmiddag så jag förväntar mig inte så mycket hjälp då han brukar vara en zombie dessa veckor haha. Men det kommer nog gå bra ändå.

Kommentarer
Postat av: vanessa

grattis i efterskott:)

2009-12-22 @ 16:19:31
URL: http://vanessadiemendez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0